Baby Story

Партнер:  Інтернет магазин дитячих товарів Baby Story (www.baby-story.com.ua)

ТМ: Baby Story

ЦА: вагітні переважно після 25 тижнів, мами з новонародженими та до 2 років.

Мета: Підвищення впізнаваності, заклик до здійснення покупки.

Рекламна компанія: комплексна

Період: 2012-2017

Географія: вся Україна.

Результати:

  • Вихід на ринок України
  • Збільшення географії
  • Підвищення впізнаваності бренду
  • Збільшення лояльності ЦА до бренду
  • Постійне розширення асортименту, збільшення споживчого попиту
  • Збільшення продажів – 35%.
Механіки:
New born marketing

У подарунковий пакет IQ mama Club вкладалися семпли ТМ Baby Story. Кількість контактів – 10 300 шт.

Pregnancy marketing

У подарунковий пакет IQ mama Club вкладалися семпли ТМ Baby Story. Кількість контактів – 4000 шт, і навіть використання інформаційно – рекламного матеріалу під час проведення лекцій.

Mom`s library

на сторінках посібника «IQ mama club» розміщувалася рекламна
інформація про ТМ «Baby Story» у прив’язці до відповідних статей.

Event «IQ mama Meeting»

Участь у заході із промо-стендом, подарунки для майбутніх мам.