Хьюмер

ЦА: вагітні переважно після 25 тижня, матусі з новонародженими і до 1,5 років

Цілі: ппідключення споживачів з перших днів використання продукції бренду

Рекламна компанія: комплексна

Період проведення – 2017-2019

Географія: мільйонники + обл.центри

Результати:

  • Підвищення впізнаваності бренду
  • Збільшення лояльності ЦА до бренду та його продукції
  • Збільшення на 30% продажів
  • Покриття у женс.консул. 4 000 контактів/місяць, пологові будинки 10 300 контактів/місяць, поштове розсилання – 30 000 контактів/раз на квартал.
Механіки:
New born marketing

У подарунковий пакет «IQ mama Club» вкладалися семпли ТМ
Кількість контактів – 10 300 шт.

Pregnancy marketing

У подарунковий пакет «IQ mama Club» вкладалися семпли ТМ
Кількість контактів – 4000 шт, і навіть використання інформаційно – рекламного матеріалу під час проведення лекцій.

Mom`s library

на сторінках посібника «IQ mama club» розміщувалася рекламна
інформація про ТМ у прив’язці до відповідних статей.