ТМ Goo.N

Партнер: Кіддісвіт

ТМ: підгузки Goo.N

ЦА – мами з новонародженими у провідних ЛПЗ в областних центрах

Мета – підключення споживачів з перших днів використання підгузків

Рекламна кампанія:

  • new born marketing
  • реклама у посібнику «Перший рік»

Період проведення – 2013-2017 рік

Географія – обласні центри та великі міста

Результат:

У період проведення семплування суттєво збільшується частка продажів підгузків для новонароджених (до 10%), що говорить про підключення нових споживачів та дає потенційні продаж для наступних розмірів.

Механіки:
New born marketing

У подарунковий пакет «IQ mama Club» вкладалися два підгузки ТМ Goo.N.
Кількість контактів – 3050 прим.

Реклама у посібнику «Перший рік»

на сторінках посібника розміщувалася рекламна інформація про ТМ Goo.N у прив’язці до статті «Як обрати найкращий підгузок для немовляти».

Відгуки

Алла Корнеєва

керівник напряму «Дитяча гігієна», керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності компанії КІДДІСВІТ. Команда компанії DMG відповідально підходить до поставлених завдань, слідує чіткому
графіку підготовки та відправлення семплів до регіонів, що гарантує стабільне їх поширення за узгодженим планом. Контролюють поширення і у разі виникнення вимушених перерв у семплуванні у вибраних
пологових будинках – пропонують альтернативи. Широка база пологових будинків це дозволяє зробити.

Надають інформативні звіти. Підвищують якість друкованого видання (формат, контент, заповнення). Підберуть найефективнішу рекламну кампанію під будь-який бюджет. Саме тому ми працюємо вже 4 роки та збираємось продовжувати нашу співпрацю!